Föreningen bjuder sina spelare på fri lagaktivitet i Supercenter!

Grattis alla barn och ungdomar, klubben fyller 55år och det firar vi med att ni får.....

Lagaktivitet (gäller 1 december - 31 mars)

150 minuter med mat

Lagaktiviteten är en rolig aktivitet för hela ert lag med tävlingar där man kör en blandning av alla våra tekniska stationer på Supercenter så som Icon Ring, Precision Wall, Bollmaskin, Smartgoals och Curcuit.

Vi delar upp laget i grupper som sedan tävlar mot varandra i flera stationer. Mycket skratt och nöje utlovas!

Bokning görs via mejl: hello@supercentersoccer.com

Se bilder från när P10 hade sin lagaktivitet

Vad är Supercenter:

I Supercenter kan du spela fotboll på konstgräs på små ytor med glasväggar runt om. Fokus ligger på bollbehandling och teknik. Vi blandar fotboll, roliga upplevelser och tekniska produkter i konceptet.

Viktig info inför din lagaktivitet!

Vi förstår att det kan vara svårt att veta exakt hur många deltagare ni blir på er lagaktivitet redan nu vid bokningstillfället. För att göra det så enkelt för er som möjligt gäller följande:

1. Vid bokningen anger ni det antal deltagare ni tror ska komma.
  2. Vi kommer att skicka er ett informationsmejl cirka 7 dagar innan lagaktiviteten.
  3. På plats på lagaktiviteten kanske någon/några är sjuka. Då kan man som mest bli 3 färre deltagare än som tidigare angetts. Det kan även bli någon/några fler än vad de angett.
  4. Supercenter fakturerar sedan Solberga BK för antalet deltagare vid er aktivitet.

Meddela vad spelarna vill äta , kan välja mellan pizza eller hamburgare.

Supercenter tillåter inte medhavd mat. Om någon i ert sällskap har allergier som vi inte kan tillgodose så kan ni kostnadsfritt ta med egen mat.

Avbokningsregler

Avbokning kan göras utan kostnad fram till 7 kalenderdagar innan angett datum för lagaktiviteten. Sker avbokning senare än 7 kalenderdagar innan genomförandedatum debiteras 100% av kostnaden för lagaktiviteten. Kostnaden faktureras till den mailadress som angetts i bokningen.

För mer information
Kontakta Magnus Asplund eller Ronny på kansliet.

COOP