Supercoach

Ditt ultimata coachingsverktyg

Supercoach är en pålitlig träningsapp som används av tränare på alla nivåer. Från nybörjare till proffs.

Supercoach gör det mycket enkelt att planera fotbollsövningar. Med ett bibliotek med övningar anpassade för olika åldersgrupper och lätta att förstå instruktionsfilmer, ger Supercoach dig kunskap och inspiration för att maximera dina coaching färdigheter.

Kombinera övningar för att skapa utmanande nya metoder eller använda de färdiga. Den smarta träningskalendern låter dig dela och effektivt planera din träningssäsong tillsammans med tränar kollegor i ditt team. Supercoach är det enda coachingsverktyget du någonsin behöver, alltid tillgängligt i fickan.

Utformad för att göra coaching superlätt

Supercoach ger dig kunskap och inspiration för att maximera dina tränarkunskaper och skapa en roligare och engagerande träningsupplevelse för både spelare och tränare.

Alla övningar du behöver på ett ställe

Supercoach erbjuder ett omfattande bibliotek med övningar anpassade för åldern 5-15 år. Alla övningar presenteras med intuitiva videor och förklaras närmare genom text och bilder.

Klar att använda, åldersanpassad, praxis

Med Supercoach kan du välja en redo att använda fotbollsövning eller ta kontroll och skapa din egen. Vår coachningsmetod har producerat stjärnspelare som John Guidetti, Simon Tibbling och Ludwig Augustinsson. Supercoach är betrodd och används av många klubbar för att utbilda sina ungdomsspelare.

Samarbeta med dina tränar kollegor

Våra samarbetsverktyg hjälper dig att arbeta tillsammans med de andra tränar kollegor i ditt team. Håll dig uppdaterad med teamets framsteg, även om du inte är på planen!

Föreningen betalar års abonnemang för Supercoach, det är gratis för alla lag i Solberga Bollklubb.

Kom igång med Supercoach idag

Supercoach finns för iPhone och iPad och Android.

Ladda ner Supercoach för Android
Ladda ner Supercoach för iPhone och iPad

COOP